elinrosen

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin Rosén - 2 mars 2012 08:47

Godmorgon godmorgon! Blir snart upphämtad av mamma och Iza och då ska vi styra bilen mot Ikea!


Igår på gymmet blev det ett svettigt pass, mage, rygg och kondition! 30 minuter på crosstrainern i programmet fatburner, fy för i satan vad jobbigt det är! Jag satt alltid på cykeln innan och körde random hill program, men när jag insåg att jag blir 10 ggr svettigare och 10 ggr mer trött av 20 minuter på crosstrainern så kör vi nu på den!


Nu är det mindre än 2 veckor kvar innan jag får börja jogga!! Woop woop! Det svåra för min del kommer ju att vara när jag ska få börja köra 25 % av vad jag brukar, och sen öka successivt, jag är juu inte riktigt bra på att hålla igen om man säger så..


Nä dags att plocka in katten och göra sig iordning!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 1 mars 2012 17:38

Imorse ringde Elin och frågade om jag kunde hämta Mirella på dagis för att hon hade lite feber, 38.2 var för mycket för att vara på dagis! Iaf, det sa jag att jag kunde, så jag steg upp och körde in och hämtade henne på dagis och sen tillbaka ut hit och då satte vi först igång Aladdin och sen Lilla Sjöjungfrun, och då var hon nöjd:) Sen vid kvart över 12 körde jag hem den lilla sötnosen för då hade Elin kommit hem. Mirella är 5 år gammal, världens sötaste, jag har inte träffat Mirella så mycket det senaste 1 ½ året men det var ändå inga problem att hämta henne på dagis och hon följde snällt med:)


Efter det så körde jag hem till farmor och farfar där jag fick lite middag,  baconlindad kycklingfilé och sås och potatis, sjukt gott som vanligt..:) Sen blev det till att plocka fram de gamla fotona..:) Vi får ta vilka bilder vi vill, och idag hittade jag två jättefina foton på när farmor och farfar var unga! Åh säger jag bara! Ska fota dom och lägga upp dom här när jag har tagit dom..:) Massor gamla foton från när farmor och farfar var unga och ja, fotona är så himla gamla och små! Dom har varit på så många fina ställen, Belgien, Prag, Nice, Budapest, London, Tyskland, och det är nästan så att jag vill besöka exakt samma ställen som dom har varit på!


Häromdagen när jag var där och tittade på kort så hittade jag två bilder som jag sedan fotograferade med min mobilkamera.. Men så här blev det iaf!





Min fina farmor och jag när var liten till höger på bilden och den andra är när farfar spelar fotboll med sitt korpenlag på Södra Lekplatsen i lund, farfar är han som sitter ner..:)


Nu väntar jag på att Andreas ska komma hem och sen ska vi så småningom bege oss mot gymmet! :)


Imorgon ska det åkas till IKEA med mamma och Iza och sen på eftermiddagen ska jag och farmor och farfar åka på nostalgi tripp, dom ska visa var dom har bott och runtikring Eslöv och Stehag, ska ta med kameran och fota litegrann! :)


xoxo,

Elin 

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards