elinrosen

Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Soffläge

Av Elin Rosén - 27 december 2011 21:09

Oj oj vilken dag det har varit!! Idag har jag varit pigg, eller iaf halva dagen haha!


Idag började jag och Andreas på Bauhaus, sen blev det en runda på IKEA för att piffa lite här i stugan och så bra det blev! Ny badrumsmatta, eller ja, där fanns ju ingen, och så nya handdukar med lite färg på,typ turkosblåa, nytt påslakanset så nu finns det även lite färg i sovrummet! Och sen var vi inne en snabb sväng på Media Markt, bara en standardkoll som älskling så fint uttryckte det haha.

Sen körde vi in mot stan och intog Entré! Enda andledningen till att vi åkte dit var egentligen att jag ville träffa världens bästa Aleksandra som förhoppningsvis jobbade med en stukad fot! Så där fick jag träffa henne, och så glad jag blev! Och hon också för den delen..:) Lite andra kollegor och chefen fick man också hälsat på!


Jag fyndade lite på Kicks för ett presentkort som jag fick i julklapp av Andreas föräldrar, blev en nagelfil, ett nagellack och sen köpte jag någon gelé som ska boosta mina lockar i håret inför nyår på lördag:)


Sen mot dagens stora uppdrag förutom Ikea, Coop Forum på Bernstorp! Det var dags att proviantera kylen och skafferiet och nu ska vi få ett slut på älskling ICA handling i byn ett par ggr i veckan..;)

Så nu är det påfyllt i depåerna här i stugan:) När vi sen kom hem, då var jag SLUT! Jag var så trött! Men jag hade tänkt göra köttgryta idag och den måste ju puttra ett tag för att köttet ska bli mört och eftersom vi kom hem runt 4 tiden så fick jag sätta igång med att göra den istället för att napa som vi hade tänkt göra..:P Men då satte jag min fina pojkvän i arbete på att städa kylen som var så äcklig och nog inte hade blivit städat och urtorkad på ja, jag vet inte hur länge! Han var hur duktig som helst så nu skiner det i köket! Vi passade även på att rensa två skåp och fick slängt lite grejer som bara låg och tog plats!! :) Moahaha, nu ska jag nog sätta liiiite prägel på stället här..;)

Haha, och för er som undrar, så är min adress hos mamma, min resväska står hos pappa men jag sover hos Andreas, fritt att tolka som ni vill..;)


Och nu sitter det en otålig herre här i soffan bredvid mig som vill att vi ska titta på film, så jag får väl slänga upp några bilder snabbt bara och sen sätta igång filmen!


Bilderna är från igår hos pappa!


Kära bror var på besök!

 

Fille fick hjälpa morfar att dela ut julklapparna!

 

Fille hävdade att morbror Linus inte var lika starks som morfar! ????? Undrar var han får det ifrån?

 

Jag fick en julklapp av pappa som uppskattas väldigt mkt och som är svår att slita sig ifrån!

 

Och slutligen fick jag busat med den här guldklimpen som jag sen fick köra hem och lägga för att han var så trött, och jodå, han drack inte ens upp vällingen och jag hann inte läsa 2 meningar av sagan innan han hade slocknat!

 


Så nu blir det film! Förresten, världens bästa tv serie Glee, jag bara älskar musiken!!!


xoxo,

Elin

 
 
jokki

jokki

27 december 2011 21:59

haha jag slar vad om du har redan har last ut Zlatanboken! Jag fkc den ocksa :P

http://jokkihanna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards