elinrosen

Alla inlägg under april 2011

Av Elin Rosén - 11 april 2011 22:30

Alltså jag blir så himla less, trött, galen, förbannad, solbränd, utmattad och bara alldeles trött på den här förbannade värmen!


Ja ja ja jag vet, slutade klaga, vi har det kallt här hemma i Sverige, men vad fan, när det går upp mot 32 grader VARJE dag med gassande sol så börjar det bli drygt.. Igår var vi på stranden, kunde ligga i drygt tio minuter sen var det ner i vattnet och så höll man på hela dagen! Absurt varmt alltså! Självfallet brände jag ju mig, så nu är jag öm i hela kroppen haha.. Ska kanske öka min solskyddsfaktor litegrann haha..


Att man liksom inte kan gå ut utan att svettas ihjäl och få värsta lökringarna under armarna, eller när man kommer hem kl 2 på natten och fortfarande går i linne och shorts utan att frysa.. Vårt I-landsproblem är att hitta partykläder som inte sitter tajt för då svettas man ju som en gnu! Och då är vi ändå på ett tak när vi är ute och partajjar. Jag vill bara tillbaka till rummet och min älskade luftkonditionering så fort som möjligt haha.. Jag fattar inte att folk kan bo här under sommaren.. Tacka vet jag svensk sommar!


Idag är det fyra veckor kvar tills jag åker, alltså tiden går så himla fort så jag är väl hemma bara rätt som det är, men ändå!


I skolan är det tre veckor kvar, får väl ta och ge järnet dessa sista veckorna och sen se fram emot ett sommarlov i tre månader! Nästa termin har dom skjutit lite på, vi slutar inte förrän den 18 december.. ska se till att boka hemresan typ dagen efter haha..:P


nä om man skulle ta och plugga lite kanske! :p


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 6 april 2011 00:58

Idag ska jag lära mig spela biljard.

Idag vill jag skära av mig mina benhinnor.

Idag har jag haft benen i iskallt vatten i en kvart.

Idag är det en månad till farmor fyller år.

Idag har jag skrattat tills tårarna sprutade.

Idag har det varit en gigantisk storm här som resulterade i strömavbrott.

Idag har jag kört back träning på cykel i 40 minuter.

Idag är det 35 dagar tills jag kommer hem.


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 5 april 2011 04:45

Idag är det fem veckor kvar tills jag åker hem!

Idag har jag ätit en skål med flingor och ris. Thats it.

Idag är det måndag.

Idag funderar jag på att lägga ner bloggen

Idag saknar jag familjen jättemycket

Idag vill jag ha stekt falukorv och snabbmakaroner

Idag slog tanken mig att jag verkligen ska bli moster igen

Idag funderade jag än en gång på att lägga ner bloggen.



   


Idag vet jag varken ut eller in.


Gutten nacht.


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards