elinrosen

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Elin Rosén - 29 april 2011 02:07

Plugg plugg och ater mer plugg. Jag bor for tillfallet i biblioteket och jag har precis blivit fardig med att skriva om tva stycken uppsatser. och som ni nog har fattat vid detta laget sa sitter jag vid ett amerikanskt tangentbord, darav inga a a eller o haha.


Denna helgen blir busy som vantat. Tva prov pa lordag, ett pa sondag och ett pa mandag sen ar jag bannemig fardig med mitt Freshman year pa Northwood University!! :D Lycka! Sen ar det graduation pa tisdag som vi ska ga pa och titta pa nar seniors gar fram i sina gowns and caps, precis sa som man ser pa tv!


alltsa, jag maste bara lagga in en video, kolla pa denna och skratta lite va :)



sa javla kul:D


Nu ar det bara 11 dagar kvar tills jag kommer hem!!! Yay! :) Tiden gar sa himla fort! Igar var jag och Annelie och skrev pa kontraktet hos Adam dar vi ska bo till hosten! :) Flyttade aven lite grejer dit! Tanken var att vi behovde lamna skolan pa tisdag, men vi gick och pratade med housing director och vi far stanna fram tills vi aker utan att betala nagot:) Sa nasta vecka kommer besta av traning och solning :)


na, nu ska jag ga och hyra en film, imorgon har jag tre stycken skype dejter! :D


xoxo,

Elin


Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards