elinrosen

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Elin Rosén - 23 april 2011 02:40

klockan är kvart i nio en fredagkväll och här sitter jag med laptopen i knäet.

Idag har jag inte åstadkommit ett JOTA. Riktigt skönt att för ovanlighetens skull vara lite osocial, har sovit, suttit på facebook, läst, varit ute och gått en runda, titta på Så ska det låta, inte hela dock för adobe flashplayer kraschade haha.


Kommer nog ta en dusch snart och sen plugga lite och sen sätta igång en film och sen somna! Imorgon har jag faktiskt inte en aning om vad som händer, återstår att se!


Fattar inte att det bara är 2 ½ vecka kvar tills jag är hemma.. Pratade med mamma innan i ca 20 minuter, och det blir lite mer verkligt när man pratar om vad vi ska göra dagen efter jag har kommit hem eller till och med på kvällen samma dag jag kommer hem.


IIHH ska bli sååå kul! :)


Danielle är i miami hela helgen och kommer inte tillbaks förrän på måndag så jag kan njuta av att inte behöva smyga på tå när jag går upp på morgonen eller när hon nappar på eftermiddagen..:) sjukt skönt!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards