elinrosen

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Elin Rosén - 28 mars 2011 01:45

Just nu har jag en liten paus i mitt plugg.. Så jävla tråkig bok att läsa alltså.. Fick gå ifrån biblioteket innan och gå och ta en powernap för jag höll på att somna när jag läste boken.. Inte okej.. Men jag måste verkligen göra bra ifrån mig på detta provet, det är det ämnet jag ligger sämst till i!


Idag har det varit sjukt varmt, helt galet! Kul att vi börjar träna på tisdag, halv fyra på eftermiddagen, det kan va ganska varmt då kan jag tala om för er...


Jag har sett vårt spel schema för höstens matcher här nu, vi har fyra hemma matcher i rad i oktober, så jag ska försöka få hit mamma och moster lotta med familj då..


Pratade med nästan hela familjen idag, alla utom pappa. Jag och Iza ska försöka gå och se The Ark på Sofiero precis innan jag åker hit igen, den 4 augusti spelar dom där! Nu när dom ska splittras och allt! tror jag sett dom live 3 eller 4 ggr nu.. Måste göra detta!


tror denna sommaren kommer bli bra, även om det inte löst sig med jobb än tyvärr, så ser jag fram emot det! Imorgon är det exakt 6 veckor kvar tills jag åker hem! :) Så om någon har ett sommarjobb på G, nästan vad som helst, så är jag tacksam för tips! :)


Nä, nu får jag läsa lite till och sen gå och äta och hämta grejer!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards