elinrosen

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Elin Rosén - 12 februari 2011 04:51

Ja jag har kommit fram till att jag har cravings.. Och inte vilka cravings som helst! Ge mig snygga killar! Jag drömmer om snygga killar, jag ser snygga killar vart jag än går, det är drygt!


Häromnatten drömde jag om Andreas Carlsson, ni vet han i idoljuryn.. Mumma..


här kommer några bild exempel!Eyecandy!


Kolla in HUNKEN! GRRR!

 


Hade jag varit ett par år äldre.. Mumma..

 

Wolfman.. Han e så snygg!

 

Puckerman.. Han är typ 28, men spelar att vara typ 17 eller 18 i Glee..

 


Självklart är det inte dessa killarna som jag "End up with" liksom, nä jag får den tråkiga svenskan, blåögd,mellanblond gärna.


Ge mig en riktig man! Jag svär, jag ska hitta en riktig amerikanare till mig!!!


Nu ska jag gå på jakt! Moahahahaha!



nu kallar sängen!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 12 februari 2011 01:37

Tjenixen!

Fredag i blodet igen! Nä kanske inte så allvarligt, men idag har varit en skön dag! Igårkväll kollade jag bara på film med Josefine och Jokki, vi såg sista Beck filmen, I stormens öga! den var riktigt bra faktiskt!


Imorse vaknade jag vid niotiden, kilade och åt frukost och bestämde mig för att inte gå på träningen.. Idag har det verkligen varit dassigt väder, det har regnat med jämna mellanrum och varit allmänt grått och trist! :( Jag som hade hoppats på sol idag! Tji fick jag!


Annars har det varit ganska lugnt idag, jag och Jokki cyklade till Ross och Marshalls, jag tänkte försöka hitta en klänning som inte var svart.. Hittade två supersnygga klänningar och en snygg tunika aktig sak! Och mitt i allt det så glömde jag av att ringa mamma..:( Vi cyklade förresten till affärerna och jag insåg att det var nog första gången jag satt på en cykel på över ett halvår! inte illa pinkat.. Men det var härligt!


Jag blev kär i denna! Den har ett rosa band som man knyter i ryggen också..

 

Alltså den här klänningen tog andan ur mig.. Fy farao vad snygg den är!!!!! Också denna har ett vitt band man knyter i ryggen..

 

den här tunikan blir skön att bara ha över bikinin och bara strosa rundor i!

 


Och allt detta gick på ca 50 dollar,dvs drygt 350 kr! För det får du knappt 1 klänning hemma i Sverige! My, jag lovar dig, du kommer shoppa tills du dör här borta!!!


För övrigt så blir det en lugn kväll, jag tänkte gå och hyra två filmer strax, eller så väljer jag att titta mer på true blood, har ju faktiskt inte tittat på det på ett tag!


Såhär svettig blir man när man springer i 40 minuter..

 

Mysigt va?

 


Haha, jag har konstaterat att jag vill gå ner ca 7 kg, jag ligger fortfarande kvar på samma vikt som jag hade när jag kom hit, så nu är det dags att ta i med hård handskarna!


Förresten så börjar jag undra om inte killarna här borta seriöst har något kromosomfel eller ngt...


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards