elinrosen

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

its gonna take a superman to sweep me off my feet.

Av Elin Rosén - 26 januari 2011 03:46

Ja holding out for a hero med Bonnie Tyler är sjukt bra! Jag älskar texten på den låten!


Doo doo doo doooo, doo doo doo doooo, doo doo doo doooo
Aaahhh, aaahhh

Where have all the good men gone and where are all the gods ?
Where's the street-wise Hercules to fight the rising odds ?
Isn't there a white knight upon a fiery steed ?
Late at night I toss and I turn and I dream of what I need

I need a hero, I'm holding out for at hero 'till the end of the night
He's gotta be strong and he's gotta be fast
And he's gotta be fresh from the fight
I need a hero, I'm holding out for a hero 'till the morning light
He's gotta be sure and it's gotta be soon
And he's gotta be larger than life, larger than life

Doo doo doo doooo, doo doo doo doooo, doo doo doo doooo
Aaahhh, aaahhh

Somewhere after midnight, in my wildest fantasy
Somewhere just beyond my reach
There's someone reaching back for me
Racing on the thunder and rising with the heat
It's gonna take a superman to sweep me off my feet

I need a hero, I'm holding out for a hero 'till the end of the night
He's gotta be strong and he's gotta be fast
And he's gotta be fresh from the fight
I need a hero, I'm holding out for a hero 'till the morning light
He's gotta be sure and it's gotta be soon
And he's gotta be larger than life

I need a hero, I'm holding out for at hero 'till the the end of the night

Up where the mountains meet the heavens above
Out where the lightning splits the sea
I could swear there is someone somewhere, watching me
Through the wind and the chill and the rain and the storm and the flood
I can feel his approach, like a fire in my blood

I need a hero, I'm holding out for a hero 'till the end of the night
He's gotta be strong and he's gotta be fast
And he's gotta be fresh from the fight
I need a hero, I'm holding out for a hero 'till the morning light
He's gotta be sure and it's gotta be soon
And he's gotta be larger than life
I need a hero, I'm holding out for a hero 'till the end of the night
He's gotta be strong and he's gotta be fast
And he's gotta be fresh from the fight
I need a hero, I'm holding out for a hero 'till the morning light
He's gotta be sure and he's gotta be soon
And he's gotta be larger than life
I need a hero, I'm holding out for a hero 'till the end of the night


Igår gick jag ju och la mig i normal tid, tror klockan var kanske halv elva när jag släckte!
Men tror ni jag kunde somna då? icke sa nicke! Låg och vred och vände på mig hur
länge som helst innan jag somnade! Så när jag vaknade imorse
var jag inte så utvilad som jag hade hoppats!

På min klockan åtta klass höll jag på att somna, sjukt irriterande!
Läraren är ganska tråkig och bara står och babblar.
Sen härdade jag ut matten men sen sket jag banne mig
i nästa lektion, det är den jag hatar. Så jag gick tillbaka och skulle sova,
men självklart, varje gång jag ska sova lite sådär
mitt på dagen så kommer alltid vaktmästaren och bankar hårt på dörren!
Tredje gången det hände nu! Sjukt annoying!

Sen efter det så började jag tvätta, och sen lagom till handbollen började
kom tjejerna in på mitt rum så kollade vi på matchen! Kopplade
en laptop till platttvn som står i vårt sovrum nu,
vi var 7 st svenska tjejer som tittade! Sen att det inte gick så bra, ja sållet i målet
läckte ju som jag vet inte vad!

Sen blev det till att gå och plugga lite, gjorde lite matte, men sen sket jag
i det så gick jag och skrev om mina memoarer som ska vara inne
imorgonbitti! Jag har ju då skrivit ommitt förhållande till min farmor, och
att hon är en förebild för mig, och nu blev jag iaf lite mer nöjd än efter
första utdraget!

Sen när jag blev klar så blev det bara att ta sig tillbaka hit.. Annelie gick för en
liten stund sen, och jag funderar på att göra mig iordning för
sängen och läsa lite!

Och, en väldigt viktig sak, MY kommer hit den 4 mars, och stannar till den 18!
Det blir Orlando, Key West, Universal Studios, Miami and so on!
fattar inte att hon verkligen kommer hit!!! Längtar! Och ännu bättre att
hon kommer till min födelsedag! :)

Just det, träningsvärken var det ja.. Jodå, den sitter där den ska göra,
typ överallt! helt galet! Men på det imorgon igen!

xoxo,
Elin
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards