elinrosen

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Elin Rosén - 18 januari 2011 16:38

försova sig och vakna av att vaktmästaren bankar på dörren och inse att man missat två lektioner.. bara en helt vanlig tisdag liksom!


Idag ska jag försöka vara flitig. Har en lektion nu om 25 minuter, sen efter det ska jag tvätta, jag ska kolla Sverige spela mot Argentina, och jag ska läsa engelska till imorgon, göra matte och förhoppningsvis ska jag försöka komma i säng INNAN klockan slår tolv, till skillnad mot de två senaste nätterna.. inte okej Elin!


Nä, idag ska jag ta tag i migsjälv och mitt liv! Ska fixa mitt CV idag med!


be back later!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 18 januari 2011 03:08

Inatt kom jag inte i säng förrän klockan var TVÅ!!! Jag var ute på äventyr sådär en söndagkväll höhö;) haha Nä, det var jag inte, men jag var och tittade på film med en polare!


Helgen var lugn och skön, blev en sväng till poolen igår, riktigt skönt!


Annars flyter det mesta på här, har fortfarande ont i halsen, det har jag haft i två veckor nu, inte okej! Jag vill kunna träna ordentligt! Skolan börjar komma igång nu också och jag har haft mitt första quiz, sådär lite oväntat kom det så det blev ju det sämsta resultatet sen jag kom hit. Tur att man får droppa ett quizresultat!


Usch, jag känner mig så värdelös för tillfället, pga mina problem jag har med maten just nu så har jag inga direkta krafter och jag är trött hela tiden. Jag vill verkligen komma igång ordentligt och bli ordentliga Elin och plugga!!!


Nu har jag iaf varit här en vecka, och man börjar komma tillrätta lite... Ser framemot när träningen med laget börjar och man kan få något annat att fokusera på. Man har så mycket tid att tänka på just nu.


Haha just det, jag har en lusekofta här som jag fick av farmor en gång, jag fullkomligt älskar den! Anyway, så hade jag den på mig när jag gick till Panera Bread, det där cafét typ, så stod där en asiat(?) och så säger hon till mig då att hon verkligen gillade min tröja, att dom där spännena var så jäkla unika och den var riktigt cool! Jag bara, tja, den är ju faktiskt från Sverige sa jag haha...:p

Jag diskuterade klädstil med min polare igår, så skulle jag försöka förklara hur folk klär sig hemma i Sverige.. Inte det lättaste! När jag går till affären här eller bara tar mig utanför skolområdet, så folk som är över 25, klär sig verkligen som om det vore 90 tal! Jag hade kunnat knacka en människa på ryggen och säga " Du, 90-talet ringde och vill ha sina kläder tillbaka!!" Hela galet! Vi kom iaf inte fram till så mycket haha:P


ska iväg och kolla på film snart igen, kommer väl vara astrött imorgon.. tur att jag slutar 12.20 då:D


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards