elinrosen

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Elin Rosén - 30 september 2010 17:32

Nä riktigt så illa är det inte. Men återigen satte jag klockan på tio i sju för att gå upp och raka benen etc etc.. Tji fick jag.. Snoozade till halv åtta, ringde my, gick upp fem över halv åtta, 25 min innan lektionen börjar, och ändå var jag fem minuter tidig.. Det har jag inte kunnat göra sen jag gick i högstadiet, och det är såå skönt!

Sen att jag går runt med lite håriga ben, who cares?;P


Släpptes tidigare från engelskan så jag hann slänga i mig lite frukost ändå, still no bagels eller frosties.. :)

Sen var det marketing, lärare var tio minuter sen och så fick vi gå en tio minuter tidigare. Sen har jag vandrat fram och tillbaka över campus, från den ena delen till den andra.

Hämtat classrelease eftersom vi har match imorgon och är borta hela dagen, letat lärare, inte hittat lärare, lunchen öppnar 11, borde dom inte ha maten framme då? Nejdå, vi sölar som fan och så får Elin komma tillbaka senare. Woho.


Så nu sitter jag här, och ska väl gå igen om en timme för att äta och leta reda på någon lärare! Och sen i eftermiddag är det walkthrough, och ikväll lite plugg! As usual!


Höhö.


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 30 september 2010 03:20

Ja jag mår liite bättre nu.

Lektionerna idag gick bra, förvirrad som fan på matten, men ska få hjälp av en annan kille i klassen och sen gå på mattelabet..

Vi skulle haft quiz idag på International Business, men han flyttade det till nästa vecka så han kan ta med två kapitel till, för sen veckan efter det har vi MIDTERMS, ett prov på allt vi haft hitintills.. Men skönt att slippa quiz iaf, för jag var inte tillräckligt förberedd eftersom vi fick reda på det i måndags.


rusa iväg till träning efter ett snabbt samtal med mams.. <3


Och det har regnat hela dagen, ösregnat vissa delar och bara allmänt regnat resten av tiden. Nu har det dock blivit uppehåll.

Men träningen idag bestod av uppvärmning, touches( passningar,volley,lår,bröst och nick etc) Sen skulle vi delas upp i två lag, startelvan mot resten. det var en tävling, dom som förlorade skulle få springa en 1000 och dom som vann skulle springa 500.

Först skulle vi köra 12 minuter 1 mot 1. Vi började med att anfalla, DET är inte min starka sida om man säger så, gjorde inget mål när jag anföll, släppte dock in ett.

Men sen jävlar, vi körde ju sex minuter på varje sida. När jag försvarade så släppte jag inte in ett enda mål! Jag vet att jag är duktig 1 mot 1 på försvarssidan, riktigt bra faktiskt. och sen skiftade vi och körde 2 mot 2 med målvakter.

Likadant här, är inte så bra på att anfalla men bättre på att försvara!

Sen körde vi till slutt 14 minuter 3 mot 3!

Vi förlorade, men Dunny frågade om vi ville utmana dom, kvitt eller dubbelt sa han. Så vi nollställde resultaten, och körde 3 minuter var. Vi vann den rundan med 2-1, men ändå så fick alla springa 1000. Inte kul !

Men jag kände ändå att jag gjorde en bra träning!

Och en sak som gör mig förbannad. Vi körde 1 mot 1,och en tjej i mitt lag, typ gör ett motlägg, tappar bollen, och ligger kvar och SKRATTAR, för helvete upp med dig kvinna och kämpa tillbaka bollen. Sånt gör mig så lack så jag ruggar. Det är också denna tjejen jag inte har sett gå för fullt i en löpning någon gång..

Tycker inte hon bidrar med ngt alls och kan gott hålla sig utanför planen..


Såhär gör man med Anja Gatus taffliga sk krönikor höhö, detta är typ det enda hon duger till. höhö.


  Och detta bestod frukosten av idag! 

Fortfarande inga bagels, och inga frosties sen i söndags! vet att den där bullen med nutellan inte var så nyttig , men denna dagen krävde nutella..

Och nu har jag faktiskt ätit fyra rutor marabou, bara för att jag gjorde en bra träning idag! :)


Och nu har jag suttit här och försökt peppa migsjälv lite, lyssnat på Lasse Holm med Canneloni Macaroni, den blir jag så jävla glad av! Och sen nu är det Grotescos - Ett kg mjöl som går, ett gott skratt! :)


Ska gå och lägga mig strax och läsa, snart färdig med boken!

Upp tidigt för klass imorgon!


godnatt,

xoxo,

Elin 

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards