elinrosen

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Elin Rosén - 23 september 2010 15:31

Detta inlägget är för din skull Sunken:)

Eftersom jag egentligen inte skulle ha tid med att blogga innan jag åkte, men så blev vi utsläppta tidigare från lektionen så blir det ett litet inlägg iaf, främst för sunkens skull;) Btw sunken, fortsätt med dom där situpsen;)


Pratade med farmor precis, hihi så roligt, dom hade varit på PRO (pensionärernas riks organisation för er som inte vet;) ) Och då hade där varit någon från tomelilla som hade sjungit och hållt på som hade berättat två historier för dom, och dom fick jag återberättade idag, riktigt roliga faktiskt, och farmor är så himla gullig när hon berättar en historia:) Di gamle di kan! :)


Nu ska jag packa och springa och fixa lite kallt vatten snabbt:) Åker om en 35 minuter :)


Ha det gott alla!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 23 september 2010 05:15

Idag har ändå varit en okej dag.

Efter lektionerna så tränade vi, stressade som fan från klassrummet och lyckas få en armbåge på truten av en av killarna i laget. har inte kollat mig i spegeln än men förmodligen en liten fläskläpp. Woho.


Träningen idag var en walkthrough, genomgång, och dom är ganska tråkiga eftersom jag inte är med på allt eftersom jag inte får spela.

Idag sa headcoach: " Elin is driving me crazy. Its like having a really nice and beautiful car but you can't drive it! "

Det kändes ändå ganska skönt att höra, att man har visat sig från sin goda sida. Och det kändes verkligen som om jag fick visa lite för exakt vad jag går för i matchsituationer som mittback.


Efter träningen kilade jag och duschade, skulle till biblioteket för att göra en läxa och sen hade jag bestämt träff med Annelie, vi skulle laga mat och titta på film!

Men jag var tvungen att ha något i magen så jag gick till cafeterian, tog ett glas äppeljuice, som jag numera spär ut med vatten, och sen en tallrik mjölk med flingor, RAISINBRAN och INTE frosties! Bra va?


Läxan som jag gjorde var att man skulle skriva en bit text om hur jag äter en hamburgare, var, när, hur och alla galna saker man gör när man äter en hamburgare?! What the fuck liksom?! Jaja, skrev ihop en sida ungefär som ska lämnas in imorgon innan vi åker.


Kilade tillbaka till rummet och väntade på att annelie skulle höra av sig, men eftersom hon är sämst på det så passade jag på att raka benen, och precis när jag börjat så ringer hon?!

Iaf, vi stack till jacuzzin först, skönt med ett avslappnande bad sådär på kvällningen!

Sen började vi laga mat. Kycklingsallad var målet. Och gud vad gott det var att få äta lite normal mat!

Jag åt till och med fisk! det artar sig det här, men jag tror inte lite Omega-3 tabletter hade skadat!

Har även gjort lite extra sallad som jag ska ha med mig på bussen imorgon! Har pasta, sallad, bacon och kyckling i salladen!

Vi såg en film, the killers, och den var faktiskt bra! Det var med Ashton Kutcher och Katherine Heigl! Här kostar det 1 dollar att hyra film, det är typ 7 kr. Fattar ni? 7 kr för att hyra film? Nä men jag vet, gå ni ner på Hydro eller Preem och hyr en film för 50 spänn! :P


Nu är jag iaf tillbaka på rummet, ska sova nu hade jag tänkt. På väg tillbaka ringde jag och väckte mamma, förlåt mamma, men det är lite läskigt att gå själv i lägenhetsområdena när det är mörkt och det är inget dom rekommenderar..


Nu får ni vänta drygt ett dygn på ny uppdatering;) Står du ut Sunken?! :P


godnatt,

xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards