elinrosen

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Elin Rosén - 15 september 2010 15:03

inatt drömde jag att jag gick på Niklas begravning. Jag gick med farmor och höll henne i handen hela tiden. Vi stod och grät tillsammans.

Vila i frid Niklas.


 


Sen drömde jag också att vi hade två älgar i pappas hus men det är en annan historia.


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 15 september 2010 02:52

Matchen förlorade vi med 3-0, tre jävligt onödiga mål må jag säga. Ingen gjorde ngn vidare bra match idag.


Jag är duktigt trött. Ska snart gå och lägga mig, orkar inte plugga nu, utan går och lägger mig nu och sen ska jag sova i typ 11 timmar så hinner jag plugga lite imorgon! Har ju tre prov imorgon.Woho


  Den här grabben är jävligt saknad just nu kan jag tala om.

Jag saknar min bror.. Skulle behöva en kram från honom!

Jag kommer ihåg att den sista veckan hemma så tog jag med mig bror min på lite kvalitetstid, glass på Hydro! I need you bro.

Jag och Linus har ett speciellt band och det kommer vi alltid att ha!

Det är riktigt jobbigt att vara ifrån honom.

Har iaf fått liiite kontakt med honom på facebook nu, bättre än inget!

Jag kan prata med Linus om allt, även om inte han är lika givmild tillbaka med sina tankar och känslor, men huvudsaken är att han alltid finns där för mig och jag vet att han skulle kunna döda för min skull.

Och nåde den som sårar honom, då får dom fan med mig att göra. (Ni ska se vilka muskler jag fixat här;))

Nä men skämt åsido, Linus har alltid funnits vid min sida, vi ställer alltid upp för varandra, och det är en trygghet som nu inte riktigt finns här hos mig. Det är jobbigt.


Igår fick jag frågan om vem jag saknade mest, och jag fick bara välja en enda person. Jag saknar givetvis alla där hemma, men Linus är nog topp ett där.


JAG ÄLSAR DIG BROR! <3


Godnatt,

xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards