elinrosen

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Elin Rosén - 9 augusti 2010 19:47

Japp jag kom fram! Flygningar och allt gick bra! Sitter inte vid min egen dator så därför kommer inte det inte upp några bilder nu!

Landade här igårkväll amerikansk tid, vid elvatiden hade jag nog kommit till rummet och då har vi stannat och handlat täcke och kudde och sånt till mig och en annan tjej på WalMart! Packade upp grejerna på en säng lite snabbt och sen la jag mig för att sova! Tji fick jag när jag vaknade kl 5 i morse och kunde inte sova! Klockan skulle ringa halv åtta för att vi skulle samlas och gå till frukost strax innan åtta. Det är många svenska tjejer, typ 14 st! Ganska skönt andå faktiskt! Nu ska man dock vänja sig vid att prata engelska hela tiden!

Det är fortfarande en del att fixa här, vänta på CSN pengarna, betala till skolan och lite sånt. sen ska det fixas lite hemtrevlig på rummet, ska en tur till ikea nästa vecka! Det tar nog ett tag innan man kommer in i allt! Ikväll är det middag med laget, och imorgon sätter träningen igång! Först ett löptest på 3.2 km, kommer nog springa runt 15, och varje år är det typ två-tre st som klarar sig under 13 gränsen! Sen är det tydligen lite mer löpning, typ maxlöp över planen och sånt! Nu hade jag tänkt vila litegrann, trots allt varit mycket att göra de senaste dagarna och lite för lite sömn! Blev ett långt inlägg, kommer mera imorgon!eller ikväll!


Puss och kram

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards