elinrosen

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Elin Rosén - 20 juni 2010 20:01

Idag har jag jobbat 6.30-12 ( ska bli så skönt att sluta jobba där..) och sen var det direkt iväg och spela match. Min sista match med laget, tror inte jag hinner spela någon mer. Vi förlorade tyvärr med 2-1, en målvaktstabbe och lite annat.. Trist att inte få avsluta med en vinst.. Men sånt e livet.

Anyway, artikeln i tidningen blev riktigt bra tyckte jag, dock finns den inte på nätet så jag kan inte länka.. Efter matchen var det till att åka hem och duscha, orkade inte plocka undan varken hos mamma eller pappa.. Sen beställde jag och Andy kebab, och det var nog fan det godaste jag ätit på flera dagar. Nu har jag ju iofs inte ätit så mycket de senaste dagarna men ändå.


Idag fick jag min första trepoängare i tipset när Paraguay slog Slovenien med 2-0, Italien spelade 1-1 mot Nya Zeeland, JÄVLA SOPOR och jävla filmare! Alla är så i Italien alltså, hatar Serie A. Ikväll är det Brasilien-Elfenbenskusten, och mitt tips är 1-3, alltså vinst för Ivory Coast.. Vågat, men går den in så är jag grym:) Eller förlåt, jag och Jocke är grymma;)


Andy ligger och ritar lite och jag sitter här och bloggar.. Mysigt:)


Imorgon jobbar jag 14-24, men innan dess blir det lite sovmorgon och sen måste jag fixa till hemma hos mamma så att jag kan ta dit mina kläder, slänga lite kläder för jag ska köra till tippen på tisdag med massa grejer!


Snart snart snart ska jag till Västerås, har saknat Wicky så mycket! Ska bli så mysigt att komma dit igen! Trivs som fisken i vattnet där uppe!


Puss

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards