elinrosen

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Elin Rosén - 18 juni 2010 20:14

Ja då sitter man här i soffan hos Andy.. Vi har käkat, men kusin Andy sabbade min mat.. Han slängde på mina lövbiffar i en klump typ 15 minuter innan det andra köttet var färdigt, gott. Kolbitar och segt. Idag har jag jobbat 9-18 och igår 5.45-14.Och jag har inte fått den sömnen jag behöver. eller så har jag bara inte vant mig vid att sova såhär lite.. Idag är jag så in i helvetes trött och det var så segt på jobbet, jag satt hur länge som helst i spelrummet och kollade på fotbollen.


Mina tips har ju inte alls gått bra, vissa matcher har gått helt åt skogen medans andra har varit riktigt nära en trepoängare. Imorgon kommer Malin Jansson från skånska dagbladet för att kolla på Holland-Japan och sen kommer det en artikel i tidningen på söndag... Men först är det jobb 6.30-15 Kuul.


Nu blir det lite fotboll och sen ska jag se färdigt en film, och mysa..

Kusin Andy och Sjölle sitter och spelar plockepinn hahahaha... Jag bloggar och Andy utforskar sin nya mobil..


  Såhär vig känner jag mig idag, stel som ett kylskåp med träningsvärk..


Puss

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards