elinrosen

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Elin Rosén - 8 maj 2010 11:21

Där finns ett humle och dumle par som brukar komma in på kvällarna, fulla och dryga. Dom handlar alltid choklad, filmer eller cdskivor. och cigaretter.

Igår var dom lika dryga som vanligt och jag kan inte vara lika trevlig mot dom som mot alla andra.


Humle och Dumle: Kan du inte se lite glad ut?

Jag: Nä.

Humle och Dumle: Kom igen, varför kan du inte vara lite glad?

Jag: Jag blir glad när ni går ut genom dörren.

Humle och Dumle: Va? Varför det?

Jag: 144.50 kr tack.

Humle och Dumle: MEn kom igen, ett leende kan vi väl få.

Jag fortsätter bistert tugga tuggummi och ignorera dom.

Får pengarna och han sin växel. Frid och fröjd när dom äntligen gått ut genom dörren.

Suck, det är alltså humle och dumle och dom jävla snorungarna som kan få mig på detta humöret.


Drömde om dansgalan inatt, spelade upp olika scenario av vad som kan hända, haha lite roligt att ett av dom slutade med offentlig utskällning och en örfil. Haha.


I eftermiddag blir det att åka till malmö och kolla när dom möter åtvidaberg, woho.


Puss.

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards