elinrosen

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Elin Rosén - 14 februari 2010 18:46

Jaha, igår var det då shopping och bio, vi såg Valentines Day. Den var lite slätstruken, till och med så jag fick peta på maja så hon inte somnade.

Det var ju många stora skådespelare med, men det var en film med för många stories, ingen huvudstory liksom. Men det kryllade av snygga killar ofta med bar överkropp iaf:D me like! Grr.


Idag har jag först jobbat och sen har jag kollat på romelecupen, riktigt kul att se f97 och f98! Där var en tjej som var precis som jag i den åldern, dubblade i åldersklasserna, spelade mkt på finaldagen, gjorde mål och kunde läsa spelet riktigt fint. Jag blev helt lyrisk när jag satt där. Men helt seriöst, flickstackarna fick byta efter 7 minuter. fattar ni, 7 minuter?! Helt sinnessjukt, tösen dör ju. nä tacka vet jag snabba byten.


Sen åkte jag faktiskt till Dalby och kollade på när våra herrar spelade träningsmatch, kul att se! dom mötte Croatia, som la alldeles för mkt tid på att snacka med domaren och klaga and so on. Lägg energin på något annat istället, till exempel att spela ? Jag längtar tills vi sätter igång med träningsmatcher.


Igår på träningen fick jag sån jävla kramp i vaderna under löpningen. Efter det belastade jag nog vaderna lite konstigt för jag har ont i benhinnorna idag, inte bra inte bra!


Nu börjar en intensiv period med körlektioner, kör alla dagar denna veckan utom torsdag och lördag och söndag. Likadant veckan efter det. Ah, jag är lite rädd för att jag ska faila på alltihop. !


Anyway, im out..


Puss!

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards