elinrosen

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Elin Rosén - 12 januari 2010 19:05

Ja jag hade tio ggr hellre haft ett 7-4 jobb än att jobba som jag gör nu, kväll, morgon, kväll morgon och så typ. Det tar faktiskt på krafterna.


Nu har jag varit i sjöbo och kört, det gick bra, det blev backning och vändingar och lite parkeringar :) Nästa körlektion är den 27 januari, samma dag som Wicky fyller 20   

På torsdag är det dock dags för RiskEttan, så har man den gjord.


Jag har hört ett rykte som gäller min fotboll... vi lär väl märka om det stämmer eller inte i sinom tid.. spännande dock..


En vän frågade mig idag " har du berättát för honom hur du mår?"

Och nej, det har jag inte gjort, ser ingen mening med att göra det, ska han tycka synd om mig då eller? Kan lika gärna hoppa över det.


Idag har varit en ganska bra dag, nu väntar lite städning, och imorgon hämtar Petra mig kl 11 så åker vi ut till Revinge igen och går med våra hundar   



Puss !

Av Elin Rosén - 12 januari 2010 14:45

Idag har jag varit ute med Ester och Aagje på revinge med Petra och hennes tre grönisar, Hippie, Fabian och Fendi. Hippie och Aagje är jämngamla så jag trodde det skulle bli lite problem där eftersom Aagje är som hon är, men dom brydde sig inte om varandra:) Skönt. Så det blir en runda till imorgon där på dagen:)

Skönt att sysselsätta sig lite.

Ikväll blir det körlektion i Sjöbo, ska bli kul!


Ester ligger och sover i soffan bredvid mig, hon är så gullig!


Gjorde en jävla vurpa på cupen i söndags, och jag är öm i hela högersidan, höften coh armen och har ett blåmärke på höften.


Men nu ska jag ut med hundarna lite och käka lite.


My good friend Brad from Australia just gave me some advice, not ALL men are pigs :)


puss!

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards