elinrosen

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Elin Rosén - 8 januari 2010 14:07

Med John Farnham är sjukt bra tycker jag, det är en sån one hit wonder låt men jag gillar den starkt. Spelade precis den på jäkligt hög volym, försöker hitta en bra skiva med musik på som jag kan städa till, inte det lättaste i detta huset kan jag säga.


Jag borde verkligen städa, men jag kommer inte igång. Jag måste, men just nu gör jag allt för att slippa det. Har varit hemma hos Iza och självklart så sov Filip när jag var där. Men han vaknade så vi hann skratta en liten stund ihop han och jag.   


Jag har suttit och kollat flygbiljetter till San Diego i sommar, hade varit nice med 3 veckor där borta och bara leva. Det skulle kosta nu om jag bokade flygbiljetter 7800 kr tur och retur, ganska billigt tycker jag. Men vi får se, det ska klaffa med boende och allt sånt också. Hoppas!


Nej nu får jag väl överge datorn och städa lite!


Puss!

Av Elin Rosén - 8 januari 2010 11:10

Igår efter jobbet åkte jag till doktorn i Dalby, urinvägsinfektion och penicillin, där fick jag för att jag gick så bar om benen på nyårsafton!


Efter det var det bara till att åka hem och äta lite och sen bege sig till Södra Sandby för att sitta i sekretariatet som speaker när F95 spelade.Det gick bra, jag som har svårt för att prata inför folk lyckades ändå. var kul att se dom spela, man inser lite hur man själv spelade när man var 15 år gammal, det var verkligen flickfotboll.


När jag kom hem blev jag så trött att jag gick raka vägen till soffan coh sov i 1 ½ timme. Brukar ju sova efter jobbet men det hanns ju inte med igår.  När jag vaknade var jag sjukt seg, och visste inte riktigt vad jag skulle göra, men det slutade med att jag gick till my och jocke, hon tyckte jag behövde lite uppmuntran, undra varför!? haha... det har sina anledningar.. Vi kollade på harry potter, andra filmen, och där var en scen som fick mig och jocke att asgarva och my fattade ingenting. haha jag skrattade så tårarna sprutade! Så jävla roligt. det behövde jag! Efter harry potter tittade vi på något som michael jackson gjorde när han firade 30 år som artist 2001. Klockan var strax efter tolv när jag kom hem. Sov på soffan inatt också.


Idag blir det en lugn dag, måste städa mitt rum iaf. Ikväll ska jag jobba och innan dess ska jag ut på revinge med Petra och våra hundar. kanske en runda upp till iza och fillebus också.  vi får se.


det blir alltid värre framåt natten. speciellt när man ligger där ensam i sängen och ska sova, och tankarna vandrar iväg. jobbigt. jag försöker verkligen hålla mig sysselsatt men det funkar inte hela tiden. och då kommer tankarna direkt om honom. andra gången man faller för någon och det blir inget. nu har jag insett hur hårt jag verkligen föll för honom, nu när det inte blir något. innan kunde jag leva lite på hoppet, men jag är ändå glad att vi pratade om det, även om det var riktigt svårt. så fort jag satt mig på tåget när jag skulle hem så kom tårarna krypandes. denna tågresan slog nog även den när jag var riktigt bakis och spydde på tåget. det säger en hel del.

 

nej nu får jag väl städa lite så jag slipper tänka.

 

  

 

 

Puss!

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards